wtorek, 8 stycznia 2013

Inspirejszon



                          
Siemka :*

To my , z kolejnym dobrym pomysłem . Pokażemy wam jak łatwo przerobić buty . :P Wzięłyśmy stare buty Mysii :D 
Kupiłyśmy kilka potrzebnych materiałów . xD 
Brokaty nie za bardzo nadawają się do butów . Ale to fajna zabawa , a efekt jest nieziemski . ;D
Wiadomo , że nie ma mody bez ćwieków  ^^
No więc  początek naszej pracy .;O.o 
Który sposób wybierzecie ?. 
                   Do kolejnych .;p
                              Bysia i Myśka ;**

Oto zdjęcia :

6 komentarzy:

  1. Świetny pomysł :)

    nominowałam Cię do Liebster Award!
    http://toothie-toothie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. super fotki! zostawiam linka, w nadziei, że zajrzysz :*

    http://lemarmollade.blogspot.com/2013/01/nihil-novi.html

    OdpowiedzUsuń
  3. aaaa uwielbiam ćwieki :)
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog ,inspiracje i wgl Ale najbardziej zachwyca mnie wygląd twojego bloga Na jkim progrmaie tworzyłaś nagłówek Bo jest taki fajny ,skromny ,zrozumiały ? :)
    Obserwuję i czekam na odpowiedx :)

    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog.

    +zapraszam do obserwowania :) Odwdzięczę się tym samym :)

    OdpowiedzUsuń